Nasza oferta

W naszej ofercie znajdziesz produkty tylko renomowanych producentów, gwarantujące jakość i niezawodność Twojego biznesu. Obsługujemy wszystkie sektory przemysłu, gdzie potrzebne są elementy automatyki przemysłowej, elektrotechniki oraz techniki sterowania.

Oferta straschu

Prefabrykacja szaf sterowniczych
Produkcja maszyn i urządzeń
Przemysł motoryzacyjny
Przemysł
spożywczy
Przemysł
lotniczy
Przemysł
meblowy
Przemysł morski/stoczniowy
Wiązki
kablowe
Przemysł
kolejowy
Rynek energii odnawialnej
Przemysł
budowlany
Przemysł
opakowań
Utrzymanie
ruchu

Dlaczego warto wybrać naszą ofertę?

Najwyższa jakość

Nasze produkty są starannie wyselekcjonowane, aby spełniać najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa, zapewniając naszym klientom pełne zaufanie do ich niezawodności

Kompleksowa obsługa

Świadczymy kompleksowe usługi, od doradztwa technicznego i doboru odpowiednich komponentów po szybką i bezpieczną dostawę, zapewniając kompleksowe wsparcie na każdym etapie projektu

Elastyczność i dostosowanie

Jesteśmy gotowi dostosować się do indywidualnych potrzeb naszych klientów, oferując niestandardowe rozwiązania i elastyczne warunki współpracy

Nasi partnerzy

Współpracujemy z największymi, certyfikowanymi producentami, aby zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość usług. Jesteśmy jednym z głównych dystrybutorów produktów firmy Licatec.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytania?

przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Z ofertą naszych produktów można zapoznać się w zakładce Oferta. Zachęcamy także do bezpośredniego kontaktu.

Nasi handlowcy służą pomocą i radą w doborze produktów. Szczegółowo odpowiedzą na wszystkie pytania i rozwieją wątpliwości, oferując pełne wsparcie techniczne.

Terminy oraz warunki dostawy omawiane są w każdym przypadku indywidualnie, ponieważ zależne są od rodzaju i ilości zamawianych produktów.

Podejmujemy się realizacji zamówień niestandardowych - szczegóły oraz możliwości omawiamy w każdym przypadku indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu!

Współpracujemy tylko z renomowanymi producentami, posiadającymi certyfikaty, aby zagwarantować naszym klientom najwyższą jakość oferowanych usług. Lista naszych partnerów jest dostępna tutaj [link].

Zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Dane kontaktowe do wszystkich działów w naszej firmie dostępne są w zakładce Kontakt.

Dla nowych klientów są to przedpłata 100% lub płatność gotówką. Nasi stali klienci, zweryfikowani przez ubezpieczyciela mogą korzystać z odroczonego terminu płatności.

Reklamację lub zwrot klient zgłasza do opiekującego się nim handlowca. Następnie sprawa zostaje przekazana do działu administracyjnego i dalej jest przekazywana do dostawcy.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Z ofertą naszych produktów można zapoznać się w zakładce Oferta. Zachęcamy także do bezpośredniego kontaktu.

Nasi handlowcy służą pomocą i radą w doborze produktów. Szczegółowo odpowiedzą na wszystkie pytania, oferując pełne wsparcie techniczne.

Terminy oraz warunki dostawy omawiane są indywidualnie, ponieważ zależne są od rodzaju i ilości zamawianych produktów.

Podejmujemy się realizacji zamówień niestandardowych - szczegóły oraz możliwości omawiamy indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu!

Współpracujemy tylko z renomowanymi producentami, posiadającymi certyfikaty, aby zagwarantować naszym klientom najwyższą jakość oferowanych usług. Lista naszych partnerów jest dostępna tutaj [link].

Zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Dane kontaktowe do wszystkich działów w naszej firmie dostępne są w zakładce Kontakt.

Dla nowych klientów obowiązuje zasada przedpłaty w wysokości 100% lub możliwość dokonania płatności gotówką. Natomiast naszym stałym klientom, którzy zostali zweryfikowani przez ubezpieczyciela Euler Hermes, udostępniamy opcję odroczonego terminu płatności. Dzięki tej możliwości nasi lojalni klienci mogą skorzystać z dodatkowego ułatwienia w realizacji swoich zobowiązań finansowych. Staramy się dostosować nasze warunki płatności do indywidualnych potrzeb i sytuacji klientów.

Reklamację lub zwrot klient zgłasza do opiekującego się nim handlowca. Następnie sprawa zostaje przekazana do działu administracyjnego i dalej jest przekazywana do dostawcy.